Лекція в місті Рівному

Июль 19, 2018 – 21:04

Лекція в місті Рівному було небагатолюдною - прийшло чоловік 30, зате всі були активні і задавали питання Россйской і української мовой. Був і сам батюшка-організатор. Також, познайомилися на лекції з місцевим мандрівником по імені Ростислав, який колекціонує жуків, і їздить за ними майже по всьому тропічному світу. Так йому потрібні жуки, що він і на Нову Гвінею за ними кидався. У нього є невеликий музей жуків, але в цей раз ми не відвідали його, тому що не знали про це заздалегідь.

Все интересные и главные события в Ровно собраны на портале rivne-city.com и доступны к просмотру бесплатно и без регистрации, в любое удобное для Вас время.

Пізно ввечері, після лекції, Єгор сів на потяг і кудись вислизнув - в Білорусію, а я залишився ночувати у Толика в великому його житло. Місто Рівне не є ж.д.узлом, але в 15 км звідси є відома пересадочна ж.д.станція Здолбунів - з неї ходить багато поїздів, місцевих і проходять. О шостій ранку я вийшов і не скоро, але все ж дочекався маршрутки на Здолбунів, звідки поїхав на поїзді до Львова, згідно заздалегідь підготовленим планом.

Львів. Цей місто я вже відвідував безліч разів, і Ігор Губіліт там знову організував мою лекцію, приблизно вже в восьмий раз. Детально я не буду описувати м.Львів, адже все і так знають, що це один з найцікавіших міст України і всього колишнього СРСР. Навіть деякі світові столиці, наприклад Бішкек або Кишинів, не мають стільки цікавих будівель і пам'яток, як Львів. Так що, про Львів я вже писав, зараз не буду подробнічать.

На мою лекцію до Львова прийшло безліч людей, більше 100 чол, Ігор Губіліт скликав усіх, люди не тільки сиділи, але більша половина і стояла - сидячих місць не вистачило.

Після цього я повинен був звалити в польське місто Краків, причому повинен був це зробити дуже швидко. Адже на інший день днем - вже лекція в Кракові, а нічна зв'язок між Львовом і Краковом не дуже гарна. І до кордону вночі немає надійного транспорту. А якщо ночувати і виїжджати вранці, можна не встигнути до лекції ніяким чином. А поїзд Львів-Краків, який відправляється о 23.59, ходить через день, і як раз в цей день - не ходить. Тому потрібно було швидко встигнути на останній автобус до Польщі, який відправляється о 22.00. Він і доставив мене до Кракова на наступний ранок, і я відправився до Міхалу, польському мандрівникові, організатору нашого краківського заходи.